Subscribe Twitter

Sunday, March 1, 2009

~i'm hurt en0ugh~

kdg2...

kita rasa kita tak mungkin dan tak akan..

tapi akhirnya..

bila kita dah mungkin dan akan..

kita ditinggalkan mcm tu je..

bila kita rasa sakit..

kita cari ubat..

tapi tak jumpa..

sstgh orang je yg ada ubat tu..

n sstgh orang je yg mampu ubati..

kita diajar untuk lebih sabar..

kita juga diajar untuk menerima semuanya dengan redha..

kita juga diajar untuk menerima setiap kelemahan manusia..

tapi kita lupa pada satu benda..

hati kita cukup kuat ke untuk hadapi sekali lagi..

rupanya hati kita masih ada luka..

luka tu..tak sembuh sepnuhnya..

ada orang kata..

satu hari nanti kau akan jumpa orang yg mampu ubati hati kau tu..

bila,kat mana,siapa,tak kan kau tahu..

sehingga lah hati kau mampu berkata..

ya,dialah ****** hati kau..

yg mampu senangkan hati kau..

waktu sedih..gembira..

kau cuma perlu sedikit wktu..SABAR menanti detik tu k?

tp kita tahu diri kita kuat..

perkara mcm tu buat kita lebih terd0r0ng untuk buktikn..

bahwa kita mampu untuk berjaya biar apa pun terjadi..

dan itu tak akan menggetarkn smgt kita..wlupun apa trjadi

kerna..ad yg benar2 abadi dlm hati kita..biar seteruk mana luka tu

ALLAH dan keluarga sentiasa abadi dlm hati..

maka,,yg lain TAK MUNGKIN DAN TAK AKAN LEBIH BERNILAI!!!



nukilan,
r0slinda hani

2 comment(s):

nightmareb4Xmas said...

~.... Don't Fully trust anyone, Men ARE prone 2 cHAnge...~

~roslinda~ said...

arass02...
=[