Subscribe Twitter

Friday, May 22, 2009

*award fr0m mimie*


syarat-syarat menerima award ini:

1. Pastikan jantina anda adalah perempuan
2. Copy badge sebagai award anda
3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
4. Pass kan award ini kepada girl-friends anda

7 sebab aku bangga jadi perempuan
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

^-^perempuan--ada peluang untuk syahid ketika melahirkan

^-^perempuan--tidak perlu keluarkan duit untuk duit hantaran,terima je...letak je bape ribu,dan sediakan tgn tuk terima cek..hahaha (tamak?mana ade,kenyataan)

^-^perempuan--dapat rasa nikmat mengusung zuriat ke mana2 selama 9 bulan(bukan calang2 taw),melahirkan,meyusukan

^-^perempuan--tak payah penat2 kena pergi ikut rombongan(lau uma jauh,utara-selatan cthnye)merisik,meminang..t kena kuar duit ag

^-^perempuan--dapat byk cincin..t merisik,meminang,nikah...kira je la sendiri ade berapa =D

^-^perempuan--syurga pun terletak di kaki se0rg perempuan,,ibu..

^-^perempuan--apa ek lg satu..penat dah aku merepek..haha ha!!!ade peranan penting taw...kn di sebalik kejayaan seorang lelaki,mesti ada seorg perempuan...lalalalala~


*sebarang ketidakpuashatian anda di atas sebab musabab tersebut,b0leh la hantar k0men membina..huuu

sape nak award ni??amek r...selagi anda se0rg perempuan...dan masih gegurl k..mak 0rg xleh..haha


0 comment(s):