Subscribe Twitter

Friday, July 31, 2009

PINDAAN UJIAN MEDSI KEPADA SESI TEMUDUGA

SEMAKAN PERMOHONAN BIASISWA SLTP DALAM NEGARA 2009
(PINDAAN UJIAN MEDSI KEPADA SESI TEMUDUGA)


TAHNIAH !




Nama : ROSLINDA HANI BINTI RAMLI

NOKP : 90082701xxxx




Saudara/saudari,

Dengan segala hormatnya semakan yang dimuat turun di laman mohe pada 20 Julai 2009 berhubung perkara di atas adalah berkaitan.

Sukacita dimaklumkan Pemilihan Ujian Medsi bagi PERMOHONAN BIASISWA SLTP DALAM NEGARA 2009, KPTM tidak akan dilaksanakan mulai tahun 2009.

Sehubungan itu, calon-calon yang telah disenaraikan berjaya untuk menduduki ujian tersebut secara automatik akan dipanggil untuk Sesi Temuduga yang dijadualkan pada 17 Ogos hingga 4 September 2009. Saudara/saudari akan dimaklumkan mengenai tarikh, masa dan tempat temuduga oleh Bahagian Latihan Kerjaya (BLK), Jabatan Pengajian Politeknik & Kolej Komuniti melalui surat atau emel serta notis makluman kepada Bahagian Hal Ehwal Pelajar universiti masing-masing.





Sekiranya saudara/saudari tidak mendapat sebarang makluman mengenai perkara tersebut selewatnya pada 14 Ogos 2009 atau mempunyai sebarang pertanyaan berhubung temuduga berkenaan, sila rujuk kepada :



hahahaha aku sangat gembira...kerana aku dah risau dah fikir apa la yang nak ditanya dalam ujian MEDSI tu..last2,dia batalkan..macam reward la jugak..haha


sebelum balik johor ari tu,ada call KPT,dia kata ujian tu tak tahu lagi bila sebab semua U pun tutup...mungkin sebab H1N1 kot...kalut tul...heee alhamdulillah..tinggal lagi satu level je,so,aku kena usaha la!!fighting!!

heee,sape yang dah pena intrview tu?interview tu dalam Bm KE bi??HEEEEE gelabah la jugak kalau dalam english...s0,kena la prepare!fighting hani!

m0de:::::babysitter~

2 comment(s):

ReeZ said...

nk ty per psal sltp?

~roslinda~ said...

pe yg dy tnye tuh brkaitn dgn k0s yg kite amek kt U 0r k0s yg kite nk ngajar???