Subscribe Twitter

Tuesday, December 15, 2009

+aku sangaT letih+


itu cerita semalam.

semalam sangat letih.rasa nak nanges juge dengan dania.

wuuuu

semua orang tak de.hanya kami di rumah sampai hari ini.dan dania si jendul yang pandai itu(diri sndri p0n haha)asyik nanges saje cari orang mana.haish.

ni puteri lilin sedang tid0.dapat lah ngendat skejap.h0h

sem ni punya unit,19 unit.w0o0ot kembali pada mem0ri sem 1 dulu.unit yg berlambak2 dan sem 4 ini welc0me2 t0 makmal.haha

adessss.gewd luck hani.huh

p/s:kenapa bila tak 0n9,idea nk bl0g mencurah2.tapi bila dah 0n9,dia terbang?lalala~


4 comment(s):

reb@rn said...

kata jOWin, kaLau makan dah kEnyang, x kan la nAk makan lagi kan..
Ong dan bLog ni dUa-dua benda yAng mengenyangkan kau.

~roslinda~ said...

erk???
huuu

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

salam perkenalan...

jendul ke budak tu??
tak nampak kejendulan..heehehehehe

~myra~

~roslinda~ said...

hai myra...
salam kenal jugeee
heee
eh2,,ni perli 0r apakah?
haha
budak yg mne stu nih,,,heee
yg dlm gamb tuh me tem kcik bkn bdak kcil yg dperkatakan..heee