Subscribe Twitter

Thursday, December 17, 2009

untitled



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
bukan.bukan aku.aku tak faham kadang-kadang.susah nak faham.tapi bila aku biarkan,macam nak tarik ke arah itu lagi.tapi bila aku dah ada dalam kawasan tu,aku dihalau keluar dari kawasan tu.aku tak harap yang di atas,aku cuma harap c0mf0rtness.say what u desire 0f.i d0nt kn0w..i'm n0t psychic.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

lalala~

semalam ke melaka.

penat gile.

dapat lepas mengidam dan rindu.

heeeeee

i l0ve u.

edward cullen.=]

eleh,biar lah lmbt,,0k apa.wayang k0s0ng.haha macam khas tuk kau jek.heee


siyes nih.i l0ve u lah edward.tapi badan jake h0t gile.wuuuu takpe2..setia.heee

lagi satu,nand0's tak sedap,l0l.

lantak lah 0rang nak cakap aku k0l0t,kamp0ng 0r whateva.aku memang dak kampung p0n.eh,bkn2.dak taman.haha

n smlm jumpa chenta hati.dan jatuh hati lagi.

s0ny alpha230 harga rm1799.erk..nak2..huu

itu sajek lah.maj0k~

5 comment(s):

reb@rn said...

kaLau aku pompUan, aku piLih Jacob.

~roslinda~ said...

why??

reb@rn said...

serigaLa jadian lagi kuaT daripAda ponTianak. Dah la sangaT cAring dan spOrTing. Badan cUn.

qila~ said...

lg mau tnye ke hani..nape jcob,hehe..
ni qila aminuddin =)

~roslinda~ said...

j0win>>haha al0h,mmg lah bdan dia cun.tapi......erk..nk edward gak..heeee vampire lah c0ol.

qila>>haha 0uh qila upenye...heeee mcm ne leh jmpe nih?0uh,kt fb..lupe lak..heee 0uh,xpyh tnye ek dh?sbb bdn jake ek..hee