Subscribe Twitter

Sunday, December 27, 2009

MauT

IPOH: Seramai 10 penumpang terbunuh, manakala dua cedera, termasuk seorang parah dalam kemalangan membabitkan bas ekspres dua tingkat Sani Express Sdn Bhd (Sani Express) yang terbabas dan melanggar pembahagi jalan di Kilometer 272.8 Lebuh Raya Utara-Selatan menghala ke utara, awal pagi semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 1 pagi itu, bas yang membawa 48 penumpang itu dalam perjalanan dari Klang menuju ke Kangar dipercayai dipandu laju sebelum hilang kawalan dan melanggar pembahagi jalan di laluan terus tanpa henti Kuala Lumpur-Pulau Pinang.

Mereka yang terbunuh ialah pasangan suami isteri, Shaharin Mohd Noor, 61, dan Supiah Adam, 46, dari Klang; dua rakan karib, Mohd Shukri Mohd Ali, 22, dan Mohd Bilal Osman, 22, dari Sungai Besar, Selangor; dua pasangan beradik, Ng Kah Kit, 12, dan Ng Ph Ngoh, 23, dari Alor Setar, Kedah serta Sharifah Raheel Al Junid Syed Harun, 21, dan Sharifah Hassanah Syed Harun, 15, dari Sungai Petani, Kedah.

lagi berita di sini.

source:berita harian 0nline.

ngeri.takut.seram.menggerunkan aku.

dah lah waktu cuti memang naik bas tuk balik johor.daripada penang ke sini.uhuuu tak0t.

sp0ns0r lah tiket flight!!huu

ajal,tak kira tempat.Takziah pada ahli keluarga mereka.Alfatihah.

p/s:selasa balik png.sgt malas.

1 comment(s):

Anonymous said...

weh, ang aktif blogging kn? ang tau x blogging ni bole dapat income? utk keterangan lanjut, sila lawati www.chokilala.com