Subscribe Twitter

Wednesday, January 6, 2010

+awak nak jadi bunga/kumbang apa?+i l0ve azzam KCB

*credit t0 g0ogle.and stated link.*

sangat lah teruja teng0k.gila chantek.sangat lah suka bunga2 fresh.
ini jugeee

orang cakap perempuan tu diumpamakan bunga.lelaki umpama kumbang.aisehh macam bermadah pule rasanya.haha.st0p2.merepek udah.suka je bunga-bunga-an..tapi tak mahu lah jadi bunga.bunga kan layu.kenapa nak jadi bunga?kecantikan bunga tu sekejap je..tapi amat setuju kecantikan/kekayaan manusia juga sementara,bila-bila pencipta mahu tarik semua itu,ia akan hilang kan?kamu mahu jadi bunga apa?bunga tahi ayam?bunga orkid?bunga ros?bunga tulip?apa jenis pun bunga lah....saya mahu jadi saya!=D

kumbang?kamu mahu jadi kumbang apa?ladybird?erk,,ladybird tuh kumbang ke tak?dari segi biologinya,masuk kategori insects gak tuh kan.(ecey yakin jek,,padahal bab tu paling lemah waktu matrik dulu)kumbang yang awis selalu takut tu?kumbang daun?apa2 lah...asalkan kumbang tuh jangan nakal-nakal..=D



semalam tengok ketika cinta bertasbih.gile suke.dan gile suke azzam(kholidi asadil alam) dalam cerita itu.alahai.sangat suka gaya dia,berkaliber,berkarisma macam tuh.=p

rupanya m0stly pelakon dalam tu,,diinterview..kiranya sebelum ni bukan pelakon.dan aku baca juge biodata dia..dia lahir 1989.(eh macam tak perlu cakap.perlu2..nak ckp dia lg tua dpd aku~=0)kira dia kat luar,macam lebih kurang sama dengan apa yang dia buat dalam tu.peniaga.

takpe2.keep it up!~=D

aku rasa lagi best dpd ayat-ayat cinta.takpe2..suka dua2.hee



eh,lupa2.ini tetap idaman hati saya sampai mati.

dan ini!

p/s:baru tahu,rupanya..ada 7 subjek yang ada exam..ingatkan 6 jek..mati..huu

p/s lagi:cegah sebelum lapar!!haha iklan kfc yang terbaru.

p/s lagi dan lagi:gile buhsan!!

0 comment(s):