Subscribe Twitter

Saturday, February 27, 2010

I'm married.





saya di johor

untuk ambil kamera

n now

I'm married with Canon 40D!

sekian.

;)

p/s: masih di johor.esok pulang.nasib baik sebelum balik dah selesaikan semua dulu.huh

p/s lagi: nak g melaka esok dgn abg.try sh0ot.tambah ilmu~;)

p/s lagi dan lagi: sy ego.sy sgt3 tak suka org tak reply msg sy.ahhaha ish saya serius...ada cerita nya dulu ouh..paling pantang kot haha

p/s:erk.siapa yg brtnya di formspring ituh?

9 comment(s):

lea said...

selamat pengantin baru..

wakaka:P

~roslinda~ said...

*blushing*
tQ ouh..terharu giler...
hahaha
hadiah kawen takde ke???

tashigi said...

mne ACi ne hanI, ASAL gmbr danIA satu JE ..
gmbr ko dua LAk, siAP DE aTAS poKOK lak tue.. ahahah~

~roslinda~ said...

eh2..leha..
binatang ituh lg beruntung dpd manusia..
sbb manusia ada otak dan akal,tp tak gunakannya..dan tak da rasa syg p0n pd anaknya..
binatang ada otak,tapi dia tak ada akal..tp dia syg pd anaknya..
klu ak diberi plihan,,aku lg rela jd binatang dpd jadi dlm kalangan manusia yg zalim..~
;)

Ah Fatt said...

berapa hantaran? hehe

~roslinda~ said...

ahhaha~
malu lah nk ckp...
;p
tak byk,sikit jek...
dy bg komitmen dy...;)
itu yg ptg,,hee

~roslinda~ said...

ahhaha~
malu lah nk ckp...
;p
tak byk,sikit jek...
dy bg komitmen dy...;)
itu yg ptg,,hee

pn fAzrin in d h0use said...

laa...dak usm gak ke? heheh..slmt berkenalan n slmt pengantin baru jugak.. :P

~roslinda~ said...

yuppp~dak usm..tp kmpus eng..
hahaa
tQ 0uh..terharu lagik~
tp,tak kan wish jek?
haha~baik..tQ2..~*tbe2 mcm da real lak*
huuu~
slmt bkenalan gak
;)