Subscribe Twitter

Monday, February 22, 2010

my 1st love~^-^






hari tu nenek tido umah kami~

then,before balik,g jumpa nenek dulu

me: nenek,maw balik nih,jom mmuah3~hee

*sesi berjuraian air mata*haha tipu~ salam,mmuah skit~

aku ingat nenek nak cakap belajar betul2

tapi nenek cakap...

nenek: kalau ada orang yang nak 'kawan',jangan tak ndak

me: hah?apa nek?jangan ndak eA?

*ndak=nak*

nenek: hesh,jangan TAK Ndak lah~

me: hahhaha!xnak lah~kita tak nak kawen

nenek: ngape!

*ngape=erkkk,mcm jadahnye/jgn ngada2 kot~haha yg ptg ak faham*

pas tuh cakap kat mak

mak: tak nak kawen,nak teman mak ea


;)

gile sporting kot nenek~heee dia risau lah tuh~haha tak mo gak~lalalalala

duhhh~smlm lupA nak cium dania before balik~huuu

dania da boleh cakap sikit2..comey w0o0o selalu dengki dy~chhhaaakk~dy yg ajak kita main chakk2~huu

0uh2..that's my first love.

canon 40D..with 55-250mm lens~

blum dpt lg~pd abg..

t dia hantar sini or kirim akt kwn mak

dia ckp dia nk dtg sini,nk jalan2 sekali ambik gambr.aku suh bwk aku.dia kata xblh,tu hal org laki~cehhhh

xpyh dtg lah lau cmtuh!haha kirim je kt cikgu zmnah~

nilai kamera tuh?tanya lah if maw taw~;p



erm,puas hati kot.

dpt beli apa bnda yg mmg minat.

tak sabar!!

p/s: duh!byk kerja!serius!nak mati *-*


11 comment(s):

ZIZAM said...

40d best tiot..burst shooting dia bes laju..balau snap pic mcm video ...besh2..hehehe penah guna member punyer tp skang dia dah tukar 50 d sangat besh

~roslinda~ said...

0uh ye ke~
sejuk hati sy mndengar~
heeee
sy p0n xtaw~
br nk berjinak2...
dan benda tu x sampai lg dlm tgn~
kena belajar lps nih~h0h

fay said...

awww~ nnek kmu tuh cian tgk kmu ta kawen agy...smua dh kawen...lalalala~

~roslinda~ said...

haha
ye ke?
entah lah~
dulu dgn spupu tuh,beriya dy x kasi couple tem blajar~
tp len plak dgn sy haha
dy risau k0t~tk0t tak kawen t~haha
xmo gak~

naz said...

perghhh jeles gila ok

~roslinda~ said...

heeee
naz,meh beli juaaaa~
^-^

~roslinda~ said...

heeee
naz,meh beli juaaaa~
^-^

Ah Fatt said...

blh ler ko snap2 cantik pas ni ek
pasal x nak kawen? nak jadi geng single sama aku ka? haha

~roslinda~ said...

hahahha
snap pic cntik2?ermm~insyaAllah...sy cuba...kena bljar dpd yg ad pnglaman~heee
hahaha
2la..mcm best je sngle~
xmo kawen sbb tak0t dgn laki~
hahahahhaha
xdelah...~

Iz said...

ngape tu bukan 'kenape' ke?

~roslinda~ said...

errr~
sy tak taw la tatabahasa jawa cmne..
tp dlm erti kata ngape yg nenek sy ckp..
bukan...
entah.tak kisah la tuh.asalkan sy fham..hee ;)