Subscribe Twitter

Sunday, January 2, 2011

Nuffnang Income*ceceh income la sgt!*


p/s: Tak banyak pun amaun dia, tapi tetap nak cakap terima kasih pada yang selalu datang sini kalau ada update.:)

Meh saya belanja minum air kosong kat cafe.Heeee ^^ :P

11 comment(s):

gr@wn said...

mana xnya. Jarang la kau update.

~roslinda~ said...

klu internet ni selaju jet,mmg selalu je update.mslhnye,nk upload gambar pun berkurun.-.-
plus,xda idea pun...

p/s:sejak bila rajin sgt dtg blog ni?

MissTashigiSpooKy said...

okeh.. air kosong free ek sok kat kafe~~ haha

~roslinda~ said...

ko ke leha?
ak banjer org g kelas je.bhahahahhahaha~

MissTashigiSpooKy said...

hahaha.. mesti r aku.. aku kn pnekan setia iklan kt blog ko ne..
ahaks~~
aku g kelas r ptg nty!!

~roslinda~ said...

hahahahahaha
ye ke???
aicehhhhh~
eh?ktaorg x g ptg ni.hahahahah~

MissTashigiSpooKy said...

haha.. mesti r..
lagi2 iklan pizza ritu~~..
haha, eleh yek2 jek. nty g gak korg tue~

~roslinda~ said...

pizza ea?
xda pon nuffnang bg sen sbb pizza..hahahaha
da lme kot xdpt nuffnang bg..
sbb da mlas nk mengupdate..-.-
ish,mana ada...entah,xtaw lg.haha

gr@wn said...

bak kata x patah, "kalau dah bosan, mesti la layan".

ejai_ej said...

hahaha.. dah banyak sok bley la blanje chicken chop.. hahahhahah

~roslinda~ said...

banje kek je lah..haha
homemade cake!
lg best haha :)