Subscribe Twitter

Friday, October 30, 2009

anda pernah tak rasa macam ni?

*d0n read dis p0st,it just f0r m0tivate me,myself and I to g0 study!huh

did y0u ever had these 0ne feeling,,,

if y0u c0uld,y0u want t0 run away

if y0u c0uld,y0u want t0 stay away fr0m it

if y0u c0uld,y0u want t0 ch0ose an0ther path

if y0u c0uld,y0u want t0 be an0ther pers0n

if y0u c0uld,y0u want t0 be better pers0n

if y0u c0uld,y0u want t0 be a genius

n0 need t0 study,and then get flying c0l0urs in exam.

huh

kenapa?kenapa ni hani??apa masalah ni?

tahu tak apa masalah aku sekarang ni?aku dah lama sentuh polymer synthesis,tapi aku rasa macam tak baca apa-apa lagi.otak aku macam kosong.aku tak yakin.

kenapa dengan sem ni?kenapa?

kau jangan buat masalah la hani.kenapa waktu 1st year kau boleh buktikan budak hayat pun boleh buat,tapi mana semangat kau sekarang ni?kau rasa kau dah bagus?eh,t0l0nglah.kau tak bagus mana.ingat tuh.tak ada manusia yang bagus.sentiasa ada kekurangan dalam diri.

kau boleh.kau wajib boleh.jangan buat perangai lagi.hari ni habiskan and make sure apa kau baca tu abgi input pada neuron2 otak kau.after habis,baru kau dibenarkan sentuh subjek lain.

nah,g0 study.!!

*pergi study,,wuuu baik,saya hendak study.fighting hani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comment(s):