Subscribe Twitter

Sunday, January 10, 2010

+macam mana mahu dapat duit daripada nuffnang?+


*abg dan adik*

kejap je abg dan adik ni membesar dah.(gaya ckp macam aku ibu dia pulak)=p

abg dah masuk darjah 1 dah...dah 7 tahun 27 januari 2010 nih

adik pulak dah nak 1 tahun 20 januari 2010 nih

mak cakap,si adik degil.abg pukul kepala dia.dia bangun,pukul kepala abg dia balik.haha sama2 degil.

umi mestilah backup dania.kan kita geng.;)

umi harap kamu berjaya dunia dan akhirat ye..

baik-baik syg ye..

umi tetap syg kat korang sampai bila-bila.jangan pernah pertikaikan itu.korg je anak sedara ksygn umi.=]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

back to topic.

maw earn duit via blogging by nuffnang.

macam mana hah?gile jeles kan ada orang yang dengan berblogging dgn nuffnang je dah boleh dapat income setiap bulan.wuuu~h0t lah kamu ;)

saya buat blog tak ada niat ke arah itu pun.cuma mahu lepaskan apa yang saya rasa saje.tapi,alang2 saya mahu berjimat-jimat nih,tak salah kan kalau mahu earn duit juga,meh tolong meh.heeee

tadii ada lah orang tuh.suruh dengar lagu kat profile tagged dia.lagu apa uh?

lagu: Baik-baik syg ;)

by: wali band

al0l0h,sweet gila lagu ni.even aku tak faham sangat apa maksud lirik dia.hahaha

before ni,pernah dengar lagu nih kt blog blogger laen,tapi lupa pula nak cari.btw,suka l0l~

tadi,.ber'ym' dengan member sekolah,dia tanya semua yang dia nak tahu.dan saya dengan bermurah hati menaip gile panjang apa yang dia nak tahu.btw ina,thanx ya.sorry,banyak rupanya kau tak tahu pasal aku.

dan Ina berpesan....

.........

.....................

'jangan ganas-ganas sgt dengan kaum adam.dia orang tak tahu niat gurauan kau'

hahaha dan dia kata lagi...

'lepas ni,,.lemah lembut lah sikit'

alahai..tak cukup lembut dah ke??

farah pule cakap 'jangan lemah.bahaya.lembut takpe.hahaha'

=D

serius.saya sangat lah .......(tak tahu nak gambarkan macam mana)

memang kadang2 perkataan saya kejam kadang2 pada mereka..tp bukan selalu kan?hargainya...haha ;)

certain2 je yang tahu saya ini macam mana

saya chill lah!haha

kebosanan yg melanda nih buatkan saya fikir tuk buat tagged balik.t dah bosan,sy delete balik!!0kay x?haha maen2 mcm tuh,sonok gak.wat,delete.wat,delete.haha

saya sedang berfikir,siapa yg vote post saya nih?;)

p/s:azah telah mencemburukan saya dengan beli cadar baru.0uh n0!saya mahu cadar baru jugeeeeee....

p/s lagi:terpaksa bersabar dan berjimat demi becoming DSLR dan Myvi terchenTa hati.

p/s lagi dan lagi:lagu baik-baik sayang untuk semuaaaa...;) letak kat blog okay tak?

p/s lagi dan lagi dan lagi:da lama perhati,ada orang search di google nama 'roslinda hani'.bukankah lebih mudah jika letak saja roslindahani.blogspot.com?

0 comment(s):