Subscribe Twitter

Monday, February 1, 2010

shopping!!!duhhhh~




baju gown itu aku belikan untuk dania.;)

untuk birthday dia kan.itu lah.

tapi ada balance lagi.nanti kat muar or jusco melaka beli lagi.

actually,aku dah bajet untuk awis 100,untuk dania 100

or lebih.

tu bergantung.

;)

bila tengok baju tuh setiap hari tergantung dlm locker,rasa makin rindu pada si botak!!

bila nak balek nih~hu

byk benda kena settle b4 balek.haih.nak balek p0n susah!


sebab apa aku beli semua tu?

bukan2.bukan sebab aku nak mintak awis ganti dengan PSP bila dia dah besar nanti.bukan2.haha

aku cuma mintak BMW jek.haha

tak da lah.tak harap apa-apa.jaga umi nanti bila umi dah tua okies?tak pun hantar kat rumah orang tua pun jadi lah.*ayat nak sedih*

heee ;)

see2..shopping.200 lesap.duhhhh~

beli catridge je dah 90.hampeh!

mak cakap,tak pe,sekali sekala.ish,mana boleh mak..duit saya tuh!h0h0


0wh buku tu!aku baca sikit waktu dalam popular hari tu.tertarik dgn isi dia.tapi,tak maw menambah keborosan lagi.maka,tak pe lah.lain kali.;)

p/s:thanx syg2 ku sebab dengar cerita saya hari ini.0kies,saya ingat saya berada di mana.ingat ye aza,cerita tu setakat di ditu~

p/s lagi:tensi0n~

p/s lagi n lagi:hari tu kena brainwash dgn dr. azura pula.aku terfikir,..master?erk...?haihhhhh..degree p0n aku berkira2 je bila nak habes..

0 comment(s):