Subscribe Twitter

Wednesday, February 3, 2010

spill it out!

+aku rasa macam ada something nak tulis tadi+

tapi,,eh2..dah hilang?h0h0

tak2.aku nak cakap.

walau apa pun orang lain cakap pada kau.

yang tahu semua tu cuma kau je kan?

yang lain terserah kepada Allah~

*baca post ni sambil dengar lagu mendayu2(fevret aku tuh haha) atau yg ganas,motif geram*

pe lg,g lah play music tuh ;)

aku tak dilahirkan dalam keluarga yg cukup sempurna..aku tahu itu.dan aku sgt3 bersyukur.dan sgt2 syg mereka.;)

sejak dari kecil lagi,mak ayah dah ajar macam mana susahnya hidup.

walaupun mak ayah cikgu,tapi mak ayah tetap cari extra duit,..toreh getah kat kebun yang atuk bagi.bawak semua anak2 pergi.*waktu tu aku kecik lagi dan pergi main dekat tepi parit,dan seterusnya jatuh.calar muka.haha*

lepas tu,banyak benda berlaku.kena buang dengan family ayah.so what?aku tengok dengan mata aku sendiri macam mana dia hina mak,kakak aku.dah dekat 9 tahun jadi semua tu.walaupun pernah diaorang berniat nak baik balik,tapi seperti yg dijangka muka diaorang memang TEBAL setebal duit diaorang!

aku memang dah agak dah.sebab tu aku memang akan cakap itu ini kat mak aku.sebab aku tahu diaorang memang TAK ikhlas!!sebab tu even waktu yg KONONnya diaorang nak berbaik tu dulu,aku tak pernah cium tangan diaorang kalau diaorang hulur salam.sorry lah,aku tak kan hulur salam pada orang tua yang agkuh duniawi macam tu!

sampai sekarang aku rasa geli sangat dengan lakonan diaorang.nasib baik lah aku tak da pak cik dan mak cik macam kau orang.tak rugi SESEN pon~macam mana kau cuba nak hancurkan keluarga kitaorang,makin teguh ikatan kami~

kalau boleh,aku nak luahkan semuanya.......

tapi Alhamdulillah ini adalah dugaan kan?kenapa nak layan orang macam tu,tuli~

baek buat lab report kan?;)

sayu2~aza siot.perli2 aku.tak pe lah aza.aku tahu tak da sapa nak buatkan aku snow ball ke snow man ke snow girl ke dan wish how important I was to him pada aku.

tu kan semua dah lepas?dia dah bukak buku baru,aku pun nak bukak buku baru jugak lah.I'm still trying okies~aku kan ada kau...aza ;p

p/s: 1st test completed.2 more before go back to johor terchenta~


2 comment(s):

miss ketak-ketuk said...

hahaha..
lme dah xbukak blog ko...
ye yunk~ko mmg ade aku...
so don't sayu2~
klu ko terkilan sgt nti de mse aku lukiskan snowball tuk ko~
doodle kat ym..
okeh??

~roslinda~ said...

hahahaha
bong0k~
xpelah~
aku nak cari org yg leh watkan ak snow man....s0b3
any??~