Subscribe Twitter

Tuesday, August 3, 2010

tak nak tak nak~




Assalamualaikum!

tolong lah kembalikan layout yang lama. Sob3.

Saya mahu itu sahaja.Huh.

Bukan mahu berdomain sendiri. Bukan-bukan. Aku tak layak untuk berdomain sendiri macam ni roslindahani.com euw~gile arh kalau aku ada domain sendiri. Hahaha 

Maaf, anda tak layak ye. Cepat sedar diri. *dush2*

Haih,layout dah huru hara. Tak tahu nak buat macam mana lagi dah. Tolong lah someone hulurkan tangan ringankan beban. :) Free of charge ea?:)

Malas dah nak operate dia. Pening-pening~

Minggu ni tak da kelas kan?Nak date dengan Aza lah :)

Eh aku bawak kuih raya sikit*ditekankan di sini memang sgt sikit*. Jom lah datang bilik.Hahaha

Aku ada masalah ni. Tapi tak tahu macam mana nak start. Never mind lah~No one should ever care.

buhbbbbye!

Have a nice day!

p/s: Tahniah untuk Abg Hanif, dengarnya Kak Hanun dah berisi. Sorang lagi anak buah becoming. :) Pada Abg Hafiz dgn Kak Niza, tak pe, belum ada rezeki lagi. Kami doakan cepat-cepat,kembar kot nanti.Amin.


6 comment(s):

Ika Zul said...

cantik pe layout skang ^^

~roslinda~ said...

hahaha
cm serabut je ouhhhhh~

NAZ said...

tukarrr baruuuu haha

devoted lily said...

Ko tak donlod dulu ke template lama tu before ko upload y nih??

~roslinda~ said...

naz>>buatkan..hahaha

mira>>sblum ak tukar ni,dia mmg dah xnk kuar dah...phtobucket jdah da..ak tukar layout len p0n sme...tp kt blog lg stu ok je even gne layout yg ak tukar tuh...
setting da bengong nih...

MissTashigiSpooKy said...

mmg serabut pon, g tkr layour balik..
kelas kan xde .. haha..
uiyt, kuih ryer kena smpn tuk aku..
tggu aku balik.. hee~