Subscribe Twitter

Saturday, September 11, 2010

Selamat Hari Raya!



Assalamualaikum!
Lama tak update.Maaf. Tak da bahan. :)

Selamat Hari Raya semua. Maaf zahir dan Batin.

Ampun maaf kalau selama saya mula menulis, ada yang terasa dengan apa yang ditulis, maaf saya mohon. Memang saya nak anda terasa pun. Hahaha Tak-tak,minta maaf ye sayang.:)

Kalau blog ini tak memenuhi cita rasa dan cita cita anda, anda boleh beralih ke blog yang lain. I rela u~~~~:P

Eh eh saje je kan nak tempek gambar sendiri. Booo~Hahaha

Bye~

Saya nak duit raya. Tolong lah bagi. :)

p/s: Maaf, tapi apa salah saya ye?

8 comment(s):

Fikri said...

Duit raya?? jgn harap la ak nk bg.. haha.

~roslinda~ said...

haha
kedekot!

d2z said...

selamat hari raya fellow 40D user~ :P

~roslinda~ said...

slmat hari raya juga sifu~
ooooppssssss :P

Anonymous said...

roslinda, aku share sumthing buat hang..
http://zahir-turion.blogspot.com/2009/06/my-new-workstation-pc.html

tgok2 la ye.. aku tau hang minat phtgrphy

~roslinda~ said...

thanks anon :)

abg ko ni... said...

apsal gmbo raye gmbo aku xde...padahal aku the biggest sponsor duit raye tau

~roslinda~ said...

hahaha
br pasan dow...
t la ak letak..haipppp~
tp dlm blog lg stu da ade arh gamb ko...