Subscribe Twitter

Tuesday, September 21, 2010

Special entry: Pictures of my 20th Birthday Cake


Tu diaaaaaaa, gambar daripada Yari,ternyata berbeza dengan w910i aku yang rosak.Sob3.:(


Ni daripara w910i aku. Jangan kutuk weh! Ini yang aku mampu.Heeeee~~ Nak beli Vivaz ke Satio ek?*dan2 padahal duit pun takda* Kena dapat job ni, baru boleh jollllllllli.:)

p/s:abaikan caption kek tu, aku rasa sangat annoyed.Hahaha Thanx btw my sayang~Aza,Leha and Min.

Sedap nyum2 :)
 

Tapi,brownies cheese cake aku lagi best kan?Heeeee~:P

 

Meee Bandung Home made...

Tiap kali raya mesti buat untuk bagi tetamu-tetamu special je.Hahaha~Sapa suh tak datang rumah...

Hari tu tak sempat nak masak untuk diri sendiri before balik. How sad~~~

p/s lagi: Brownies cheese cake saya sedap tak?Cepat jawab!Hahaha~


4 comment(s):

aza said...

boleh la...
xde strawberi...
yum2~
hahaha

~roslinda~ said...

hahahahaha
strawberi br smpai hari ni...
hah,ni ade lg ni...
ambik lah...
bygkn je kek ade lg..hahahhaa

MissTashigiSpooKy said...

hahaha.. awat ko xwat ulasan psl caption kek tue.. haha
welkem~~
kek ko, sedap r..
byk sgt coklat.. haha..~

~roslinda~ said...

nak ulasan apa lg woiiiiii..
hahaha
msti arh...byk coklat tuh~~~
heeeee