Subscribe Twitter

Sunday, June 12, 2011

Baby.Baby.Baby.


Buah hati yang baru lahir tahun ni.
Hasif baru lahir semalam, 10 jun!

Fiyya baru lahir 27 Mac!

Wah, nampaknya Moksu dia kerja nanti banyak kanak2 yang senyum gembira. Beli baju pun kena beli untuk semua empat2. Takpe2. I rela. XD

4 orang dah semuanya buah hati saya, anda bagaimana?:)

4 comment(s):

Fikri said...

Aku 3 org + 1 masih dlm perut. Mknanya 4 la kan. haha..

~roslinda~ said...

hahahaha
nak jugak kan ko?
benda tu pun nak lawan dgn ak~haha
yelah2..4 la tu..haha

qila~ said...

aku takde lagi dan seriously aku sgtlah jeles!! nak ada ank sdara jugakk....

eh tp ank spupu bleh kira tak?haha.. yg tu aku ada ramaaai ;)

~roslinda~ said...

qila kawen la,nnt ad anak sendri,lg bermakna.kehkeh~
xblh!tu org pon ad byk!yg umur 20 pon ade plg tua.huhu