Subscribe Twitter

Tuesday, October 20, 2009

~result SLTP~

BIASISWA SKIM LATIHAN TENAGA PENGAJAR TEKNIKAL (DALAM NEGARA) 2009
No.KP : 900827015280
Nama : ROSLINDA HANI BINTI RAMLI

Dukacita dimaklumkan bahawa saudara/saudari TIDAK BERJAYA bagi pemilihan Biasiswa SLTP Dalam Negara 2009 ini.
Keputusan Jawatankuasa adalah muktamad dan sebarang rayuan tidak akan dipertimbangkan.

Harap maklum.

Bahagian Biasiswa
Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia

sekian.

apa perasaan aku?entah.

ada lah sedih sikit.tapi nak buat macam mana,tak ada rezeki.

tapi tak de la sedih sangat,sebab dulu aku lagi pernah berharap,so memang terasa gile arh.

yg ni,tak sangat pun.kenapa?sebab aku dah tak berharap sangat3 macam yang dulu.

lagipun,aku dah ada YPJ.so,aku punya objektif sekarang adalah

study study and study.dapatkan 3 pointer lagi dan lagi ye.

buktikan pada mereka2 ituh.=]

terima kasih ypj kerana bagi saya peluang.luv u la interview tuh.heh

0kay.kena buat budget planner.sekian.terima kasih.

pada yang berjaya tuh,tahniah.

6 comment(s):

rHAzeS m0HamAd said...

babe....jangan sedih2......xde rezeki kot....maybe allah tak letak rezeki awak kat situ....jangan putus semangat...terus ke depan!....:-)

~roslinda~ said...

heeee
thanx ye kamu...
siap ym,,tkut sy wat kat tgn brdrah2 cmtuh ke sbb x leh trime..haha
xdela...
0k l0l..
xterasa sgt p0n..

miss ketak-ketuk said...

takziah...
xpe2...
nti kte dah tau cmne nak gi jbtan pmbngunan yg kat ceruk itu...
nti xsesat lagi...
hahaha
syg nak ice crm mini lagik...

~roslinda~ said...

hahahha
g la beli,,,
g nek m0t0 leha
belikn tuk ak...skali
hahaha
xper2,,sy redha...xde rzki kuh..
ak x ditakdirkn tuk jd lecturer,,
cikgu taDika yg ade degree eng,blh kan?haha

miss ketak-ketuk said...

mengikut firasat ak....
boleh kot...
ko kan ske nyanyi...
teeeeeeeeeettttttt....

~roslinda~ said...

suke nyanyi dgn cikgu tadika??
apakah?
ade kaitan kah??
erk,k0 perli ek,,,huh
hampas k0,,
jgn kaitkn yg tu plak..huh