Subscribe Twitter

Wednesday, March 31, 2010

+1,2,3 I still Love you+


"Happy Family
Love,
Hanie"

memori cinta kita ;p

cupcake yg aku tempah untuk family daripada cuppies4you dan aku yg makan dgn awis~haha

nak upload gambar lagi,tapi internet tak mengizinkan~semalam ada niat nak cerita pasal family.tapi tak tercapai pulak.dah ada dalam draft dah pun,cuma tak publish je lagi.

dah 31 tahun lebih dah mak dengan ayah bersama.;) 14 April ni hari jadi mak.tak tahu mahu bagi apa.huu~

Mak dengan Ayah dah lalui macam-macam dugaan sepanjang 31 tahun tu.macam-macam sangat.tapi,paling aku ingat adalah kisah 9 tahun dulu.satu pagi, aku bangun, Mak nangis teresak-esak. kami ke rumah nenek,mak menangis semahu-mahunya bercerita dengan nenek.entah kenapa,waktu aku menulis ni,air mata aku pun terasa nak mengalir. ya Allah,bencinya aku dengan mereka.Yang pasti ayah is our first and ever hero. ayah pertahankan semua tuduhan itu semua~I LOVE you Mak,Ayah!^^

hari tu SMS dengan mak. tiba-tiba terkeluar pasal isu bf pulak.merepek je hish.haha apalah mak~buat lawak pulak.haha maaf,ada salah faham puleeee.mak cakap nama orang terdahulu,sebab tu aku cakap,benda dah lepas jgn dikenang-kenang,kita pandang ke hadapan.huuuu

tu je yang aku boleh cerita.aku tak boleh cerita semua kat sini~kalau nak tahu,kena lah pm aku~;p

huh!penat gila hari ni.baru balik dari MARDEC Tapah.gila jauh.macam balik johor pulak rasa penatnya.huh

tension.bila tension,rasa nak shopping.haha last-last shopping pewangi kereta je.jadilah~haha nak jusco!!jom~sape maw banjerrrrr ^^
minggu depan minggu last sem 4!~2 years to go~fuhhhh2.lambat~

p/s: it wont be something if there is nothing and it wont be nothing if there is something.so,do you have something to say?

4 comment(s):

naz said...

pergh bakal suami dah standby apa lagi hahaha

~roslinda~ said...

hahahaha
siapakah bakal suami?
takdelah.merepek sudah.lari topik lah~haha
itu perbualan merepek lah~
kita kena pandang ke hadapan.bukan ke belakang~
;)

Azuan said...

wah dah ada calon gitue huhuu

~roslinda~ said...

errrr2~
sy rasa ada salah faham di sini~
huuu
tak2...tak de sape pun cal0nnya l0r~
mak cuma ckp nama yg terdahulu~
sbb tu sy ckp,kite kena pndang ke hadapan~huuu