Subscribe Twitter

Monday, March 15, 2010

main hujan itu menyeron0okkan!!


pic credited to google

damn happy~

;)

sangat gembira main hujan

tempat: rooftop lembaran 2

masa: waktu hujan sangat lebat,angin kencang, kira-kira 5p.m

mood:excited,gembira,lovee is in the air~wink2 ^^

menjerit,naik tangki air tu semua kami buat~heh

so,anak2 teruna di usm,jangan lah melihat rooftop waktu2 hujan begitu ye~bahaya~;p

kalau dengar orang menjerit ke apa tu,abaikan saja okies?

kami mahu lepaskan tension kami....terlupa sekejap semua masalah yang sang perosak bagi dan kesibukan dunia..

ya Allah,besarnya rahmatmu...;)


syok gile..

menggigil tahan kesejukan

tapi best

serius

sapa nak join lain kali?meh arh naik~heh

aku alu-alukan~

*-*

aha,kalau esok demam,tak tahu arrrrr~heh

9 comment(s):

tashigi said...

baru nak puji gmbr ujan ko lawak..
google rpenya..
len kali nak men ujan bwak ho ye adik2 skalian~~. ha3~

~roslinda~ said...

lawak?
hahahhahah~
ko ni dah x reti eja nih~
ngeeeeee
g0ogle je..sy x pr0 lg~
tgk tu,eja hp p0n slh..
ade ke nk men ujan,suh bwk hp..
ape pnye akak la nih..
r0sak taw hp~
huuu

tashigi said...

haha.. kesilapan mnulis..
gmbr air ujan 2nd pic tue sgt LAWA..
bukan lawak ek.. hee~

~roslinda~ said...

hahahah~
g0ogle punye bakti~

Luffy said...

rasanya ramai jer yng sekodeng korang mandi tu

haha

~roslinda~ said...

hahahaha
xbek taw fitnah~
hahahha
xdelah,xde org nmpak kot..tembok tu tnggi..kena diri atas tngki br org nmpak~
duduk2 je~heh

aisyah ^^ said...

bestnye,.lame xmaen hujan..;D

setuju ngan tashigi, baru nak puji gambar hujan tu..rupe2nye amik dr google..hehe

~roslinda~ said...

sgt besh aisyah~
lg2 maen kat r0oft0p~
siyes syi0kkkkkk~
dgn angin yg sgt kencang~
nasib bek xde guruh or pe2~heee

haha
sy masih mmpu menghasilkn gamb spt itu~
10thun lg k0t~
*-*

~roslinda~ said...

*blum mmpu