Subscribe Twitter

Wednesday, March 17, 2010

kenapa mesti saya?kenapa?kenapa?


pic credited to sape?haha entah,tak tahu sapa..akak yang mms~

malam td ke jaya jusco.tengok alice in the wonderland~tp bukan 3D ye..jauh sangat nak ke pulau semata tuk 3D~cehhh

heh

betul2..

kalau nak kegembiraan,ajak lah aku time nak g jalan2~haha

tiap kali keluar je,macam2 berlaku

yang akan jadi bahan gelak 1 kereta time balik

heshhhhh

*-*

sesat tu memang dah asam garam lah kan

touch n go tak boleh nak touch lah

tak jumpa pantai batu feringgi

mcm2 lagi lah~haha

n baru je tadi~kena sepit dengan lif

hahahah sadis bet0l

censored jusco tu lah salah~patutnya dia kena lah dapat detect kalau2 ada kes orang nak terjah je masuk lif seperti yang aku buat tu~haha

ini tak..haha

tersepit aku~adeh

masuk je lif

semua gelak senyap2~haha ramai gile 0keh.cina ada,1 malaysia lah senang cerita..

semua senyap2 je gelak.dan aku pun gelak sama.haha gile malu!!!!!!arghhh~ dan mamat melayu tu boleh pulak buat lawak..haha dia kata nasib baik dia tekan tu,dia dah selamatkan ak~haha ye2..terima kasih sang penyelamat!!

tanpa anda,saya sudah mati tersepit~haha

leha suruh cari si penyelamat itu~dia suruh publish kat blog~p/s: saya sedang mencari penyelamat saya di lif,sila follow blog saya dan add facebook saya!haha b0o0ongek

s0,kalau korang rasa bosan je jalan2..tak de gelak2 ke apa,ajak lah aku~pasti menceriakan~haha busuk~*-*

p/s: ouh tQ lah pada yang concern aku main hujan~huuu d0nt w0rry lah~takk sakit punye..saya kan super girl~0uh my super girl*lagu suju*

eh,bila hot fm nak call n bagitahu "anda menang tiket suju!" haha ish~kecewa huuu

duit dah tak ada~s0,kena lancarkan kempen segera *_* say n0 to polymer nite~heh


0 comment(s):