Subscribe Twitter

Sunday, April 4, 2010

biLA rinDu..

wahhhh

maaf,banyak membebel sebelum ni.

bila rindu...

anak-anak saudaraku sudah besar lah~huu

umi ♥darwisy+dania

tak tahu kan betapa sayangnya umi ini terhadapmu.haha pergi jusco,tengok baju budak-budak pun, asyik fikir nak belikan dania je..baru aku sedar dia dah besar, baju yang aku beli waktu birthday dia hari tu,dah paras lutut rupanya.ouh,dania da beso arh..nak aiskrim x?huu~aza cakap aku dah macam ada anak dah~hu

lemah sikit tang kanak-kanak inih~pak long ada cakap dulu,nanti anak-anak hani senang.sebab suka jaga budak-budak.*senyum2* ;D haha 

so,siapa nak jadi anak aku?meh3..haha jodoh,ajal,maut tu semua dah ditentukan Allah s.w.t..kalau dah ditakdirkan tiada lagi esok untukku,maafkan semua kekhilafanku. andai esok ku sudah berpunya,jom lah datang majlisku.hahaha~;p

p/s: saya sayang mereka sangat-sangat.♥them!;)
 
happy becoming birthday Mak!!!Mak ayah lah orang yang paling berharga dalam hidup kite~


10 comment(s):

naz said...

terpancar seri keibuan bila lagi?

~roslinda~ said...

bila izrail dtg memanggil~
jasad terkubur di pembaringan~
;)
calon pun tiada,bagaimanakah harus ku pancarkan seri itu?hahaha~
takdelah..mana ada~hesh.

miss ketak-ketuk said...

bila izrail dah pgl, xde harapan gelaran ibu itu~~

~roslinda~ said...

kalau itu dah tertulis..
aku bersyukur sempat merasa..
jadi ummi untuk 2 anak sedara aku itu..
sekurang-kurangnya aku sempat merasa..
;)

miss ketak-ketuk said...

tu maksudny apa?
nak cakap aku xsempat merasa ke?
ha3..
xpe2...
ko mungkin tau aza yg garang..
ko lum nampak bila aku dah transform jd ibu pnyayang..

abg n k.ana...
cpt kwen n bagi real baby 1..
hahaha...

~roslinda~ said...

hahaha
ouh tidak!
aku brckp itu takde niat lngsung nk kaitkan dgn sape2..huuu
ak ckp psl diri aku,ak dah ckup bersyukur klu tak smpat jd sorg ibu pd anak2 aku,sbb aku dah jd ummi utk 2anak sedara ku ituh~
itu yg ak mksudkan...huuu

puteri cahaya. said...

hai...so sweet niece u got!!.. comei sgt. Ya Allah, comeinya...

Tak ape, ajal, maut dan jodoh pertemuan semua tu hanya Allah shj yg tahu.. sabar byk2 yep.

peace,
puteri

~roslinda~ said...

hai puteri..tQ 4 drop by ;)
heh tgk lah umi dy~haha
tu gmb wktu dia kecik ag..skang dia da beso skit,,,da pndai bebel skit2..

heeee thanx pu3..takdelah,sy tak maw menuju ke arah itu p0n lg~
saje jekkkk
;)

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
huhu..
beruntunG la bapak budak2 nanti semua yer.. ;)

~roslinda~ said...

haiii azrai~
haha tak taw nak cakap sama ada beruntung atau pun tidakk kpd bapaknye...
anaknya mngkin lah kot beruntung~baapaknya tak taw lah..;p