Subscribe Twitter

Tuesday, May 18, 2010

Ehem-ehem~

Oke. Hari ni nak merepek pasal apa?Haha Tak da idea lah, ada idea nak suruh tulis pasal apa tak?;p

Ouh, ada orang cakap suara aku sedap lah. Ehem-ehem. Testing One, Two Three, do you hear me?;) Ada orang tu tak nak letak fon semalam. Hahaha Oke, itu cerita tipu tang yang tak nak letak fon. Eh, ke anda serius?;p Saya tahu suara saya best sampaikan orang yang call number rumah pun akan confused dan cakap

"Eh, ni darwisy ke hani nih?"

"Darwisy,Mak ada tak?"

redha T-T

*Darwisy itu budak buncit yang berumur 7 tahun,abang dania*

Nak cerita pasal apa ye malam-malam yang dingin macam nih?Haha Poyo~

Dah tengok Adamaya tak?;) Selepas Adamaya fever, semua perempuan nak suami macam Adam kan-kan. Aku pun tak terkecuali. *ehem-ehem* Gila baik kot lelaki macam tu. Sangat penyabar dan kekerasan bukan caranya katanya. ;) Cool, macho, semua ada. Pakej. Dan yang penting sekali, ada DSLR. ;p

Yang lelaki pulak nak isteri macam Maya (Lisa Surihani) tapi bukan lah tang yang curang tu ye. Tang kecantikan tu je lah kot. Lelaki, biasalah tu, suka menikmati keindahan Tuhan katanya. Eh-eh, aku tak kata perempuan terkecuali pun oke?;p

Dani memang sangat annoying. Pukul perempuan, rude, semuanya dia. Haha. Boo sama dia! Mika pulak sangat bagus. Boleh pulak terima janda kawan dia. ;)

Ouh ya. Hari tu hari guru. Lupa pulak nak post pasal tu. Tak terlambat lagi kan nak wish?

Selamat Hari Guru kepada Hj. Ramli Mohamed dan Hjh. Rosiyah Suratman. Biarpun dah bersara dari kementerian, anda berdua tetap cikgu sepanjang hayat kami adik-beradik. Thanx ;)

Jugak tak lupa pada semua cikgu-cikgu sejak tadika sampai lah ke universiti. Maafkan, saya memang nakal sikit.;p Tapi kat sekolah menengah, saya baik kan?Al-maklumlah sekolah perempuan kan. Bebas daripada lelaki.;)

Thanx pada yang follow dan datang blog ini dan photoblog ~ Kalau saya tak follow anda balik,please let me know. Kadang-kadang terlepas pandang + link anda tak ada dalam list follower tu,take note. ;)

P/s:Bukan saya yang nak berkahwin itu ye,saya tukang tulis nama kat kad jemputan dan saya baby-sitter sahaja.Harap maklum. *-*


5 comment(s):

Anonymous said...

Salam. Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik, begitulah juga sebaliknya.. Nilailah diri anda sendiri..

~roslinda~ said...

Wslam..mintak maaf ye anon..
sy tak lebih daripada mengulas cerita tersebut..
saya taw menilai diri sendiri..
saya pun pernah buat post pasal tu..
jgn lah baru baca 1,2 entry terus je..

http://roslindahani.blogspot.com/2010/04/menantu-pilihan-hatiehsilappilihan-mak.html

saya ada ulas pendapat saya mengenai itu pun..

vblogklasik said...

Lalalaaa~
sj ja lalu cni.

tashigi is layha said...

GIler nyibuk tol AnonymamPus ne..
ke yg kali ne nak crik aku gak? haha.

~roslinda~ said...

fikri>>bsg lah fikri..nak lalu p0n nk bsg..hahaha ;p

leha>>haha tak taw lah aku lau dia nk cari ko gak yg nih..or dia org yg sama dgn yg 1st dlu..aku tgh review cite adamaya kot,takkn itu pun x blh..haih ;(