Subscribe Twitter

Monday, May 24, 2010

Pemberitahuan~Nak perfume free tak?:)


Ada announcement ni. Ada pertandingan yang bakal menjelang untuk bagi perfume free kepada mereka dan mereka. Macam best pulak guna perkataan pertandingan, bukan contest. Ala-ala macam pertandingan lumba lari, lompat tinggi pulak.;p

Penganjur nya kakak aku, aku fikirkan tema.

Syarat pertandingan nanti aku bagitahu.

Hadiah tak tahu untuk pemenang first sahaja atau sampai ke tiga. Nanti aku tanya penganjur.

Yang pasti disebabkan aku sangat suka photography, aku akan buat either pertandingan photography or pertandingan mengarang esei berkaitan dengan tema tertentu.Wahhh~:)

Mudah je, don't worry. :)

Tak ada pilih kasih punya.^^ 

Lupa pulak,hadiahnya perfume avon. Aku tak de bagi apa-apa hadiah. Haha Nanti lah lau aku rajin, aku terniat nak bagi hadiah aku sendiri ke, dating je lah dengan pemenang,belanja aiskrim sekejap.Haha :p






2 comment(s):

Mommyyus said...

waa..pertandingan ape tu?

~roslinda~ said...

heeee
photography or bebelan
tntang tema tuh..
:)