Subscribe Twitter

Saturday, June 5, 2010

Mee rebus Muar~


Assalamualaikum.

Title macam tak da kaitan je. Heee Hari tu tolong Mak masak mee rebus untuk akak jual.. Baru jual dalam 2 hari je. Mak dah give up dah ni sebab kawasan tu terpencil, tak da orang datang. :)

Tadi tengok Lagenda budak setan dengan shrek forever after. Shrek mantap. Comel ouh. :)

Tu je lah, penat gila. Macam-macam. Yet I'm happy~

:)

6 comment(s):

wadud@duad said...

hahaha.. tu la pasal, wadud ingat ada makanan ke nak tengok, padahal kuar gamba budak comey la pulak, adess sungguh la anda..hahaha

~roslinda~ said...

hahahhahaa
apasal berminat nk tgk gamb mknan je ni?
lapar sgt ea?
ahahhaha
tak ambik gamb mee rebus tu p0n..haha

naz said...

comel gila budak ni:) tajuk utama sepatut nya haha

~roslinda~ said...

eh,mestilah..dia tiru maksu dia..haha
klu kat depan mata dak ni,lg lah geram..rasa nk sepak2 je muka dia yg comel tuh~hoh
haha tajuk tu selingan jekkkkk..haha
sy xpndai wat tajuk mcm muka surat sulit naz :)

-Nurul Afiqah- said...

tibe-2 ngidam nak makan mee rebus..
jual di mane? :)

wah cumilnye dania. *wink*wink* :)

~roslinda~ said...

heeee
jual kt kg je...tu yg x rmai org tuh...
:)

ulang ayat atas balik
mestilah,tiru maksu dia heeee