Subscribe Twitter

Sunday, December 5, 2010

Malam saya tak seindah ini.

Souce: Here

Kan seronok kalau kita dapat tengok bintang, bulan macam ni? Tapi tu harapan saya yang dulu, sekarang tak lagi. 

Sebab saya dah jumpa bintang saya. Ada dalam bilik Mak saya. Malam-malam saya bukak lampu lama sikit, lepas tu OFF,dah feel macam menggapai bintang dah.Hahaha

Eh, saya tak da bilik, suka hati saya lah kalau nak tumpang bilik Mak saya ke ruang tamu ke.Lalalalalala~

Merepek merepek merepek.

Tak, cuma nak cakap, saya DEMAM sejak kelmarin. Maka, tak da mood.

Buhbye!

p/s: Tak payah ambik tahu. Silent mode ON.

13 comment(s):

Fikri said...

Demam?? demam?? demam?? kasihann...~~

wadud@duad said...

heeee..
rehat la eh..
chiyannyer..:D

~roslinda~ said...

fikri>>ak sntiasa ragu2 dgn pe2 yg terucap dr ko...ko mst x ikhlas kn?haha

wadud>>sy dah sihat hari ni!terima kasih.:)

MissTashigiSpooKy said...

hahaha.. fikri concern..
hani rpenya ko da besar pon tido ngan mak ko.. ish3~~
ps: gmbr tue comey!!

~roslinda~ said...

ak xnmpak nilai2 murni concern di dlm ayat dy..hg jgn nk mrepek ya..
haha tido selit2 kt tepi katil...
tido luar tkot t ade perompak..hahaha
skg ak wat blik abg ak yg da kawen tu jd harta..spe suh kawen~lalala

MissTashigiSpooKy said...

eceh3.. wat2 xnmpk lak concernya tue.. aku nmpk jelas dan nyata ag.. haha~~..
bguih r tue, umah aku ne xkawen ag pon mmg xde bilik sndri.. sume bgelimpangan jek. haha

~roslinda~ said...

chaitttt leha.sje je nk wat kontroversi.!huh
haha alah ni pon x rasmi lg..
dyorg balik,ak tido ruang tamu lah..
huuu~
nk bilik nk bilik~
ak nk kahwin dgn laki yg ada bilik sndri.haha

MissTashigiSpooKy said...

hahahha.. hani bongek xkan pas kawen pon nak kongsi bilik...uish3~~~haha

~roslinda~ said...

ish xdelah smpai kngsi blik..
kot2 kena tido ruang tamu ke kt umah laki tu..
xnk arh..
so,nk laki yg ade blik sndri..haha
tu syrat utama..haha
cehhh,gya ckp cm lah ade org nak kt dy -.-

MissTashigiSpooKy said...

hahaha.. tue ag bongek xkan da kawen tido ruang tamu, giler sdey jek.. haha
alah hani kan byk admirer~~

~roslinda~ said...

hahahaha
ehhhh boleh jekkk..dah klu blik kpg,xda blik..mmg la tido ruang tamu..bese lah tuuuuu
admirer taik kucing!

MissTashigiSpooKy said...

byk2 benda awat r ko nak g admirer kt taik kucing tue syang oi?? haha~

~roslinda~ said...

haha ak kn dekat dgn bntang...:P